بحث صور خرائط Youtube الأخبار Gmail Drive تقويم المزيد »
تسجيل الدخول
شكرًا لاستخدام إجابات Google. اعتبارًا من 23 يونيو (حزيران) 2014، سوف تصبح إجابات Google خدمة للقراءة فقط. وبعد 23 يونيو (حزيران) 2014، سوف تكون جميع الأسئلة التي تمت الإجابة عليها متوفرة للأشخاص من أجل البحث والتصفح، ولكن لن يتم قبول أي أسئلة أو إجابات جديدة أو أي نشاط كتابة آخر للمستخدم .. اطلع على الأسئلة المتداولة للحصول على مزيد من المعلومات.
إجابات Google
الرجوع إلى السؤال
سجلّ التعديلات
2
1
5‏/1‏/2011
xxxxxx1
1
انا اسمي قمر عمري 23 سنة قصتي بدأت من سن 15 سنة وانا في أولى ثانوي في المدرسة كان عندي 3 صحبات فى منتهى اللذة بس كان فى واحدة منهم مختلفة كتير ومكنتش بتعد معانا كتير بس كانت بتحب تجيلي انا البيت كتير اوى بحجة المذاكرة وكنا بنذاكر فعلا لحد ما في يوم كان جسمي بيوجعني اوي وجاتلي وشافتني تعبانة قالت لى انها بتعرف تعمل مساج كويس اوي قلت لها يا ريت انا تعبانة جدا قالت لى خففي لبسك عشان اعرف ادلك جسمك كنت لابس شورت وبادي غلعتهم وفضلت بالكيلوت والسنتيان وطلبت منى زيت للجسم جيبت لها وبدات تحط على ظهري وتدلك جسمي بالراحة اوى ودي كانت اول مرة حد يلمس جسمي حسيت باحساس مختلف اول مرة احسه بس حبيت انها تدلك جسمي اكتر وبعدين فضلت تكمل عند رقبتى واكتافي ونزلت على رجلي دلكت حتى صوابعي عجبتني اوي واستمتعت وبدات تطلع على رجلى لحد ما وصلت لفخذي وبدات تكون ابطأ في التدليك اوي جسمي وقتها سخن اوىىى وبعدين قالت لى كده كفاية قلتها لا كمان كنت حاسة انى هتجنن لو مشيت وسابتنى كنت عايزاها تفضل تلمس وتدلك كل حتة فيا وفعلا رجعت كملت تدلك رجلى وبدات تتعمد انها تدخل ايديها ما بين رجلى وهى بتدلك فخذي من فوق وانا كنت هيجت خلاص هيجت اوي قالت لي نامي على ظهرك عشان ادلكلك بطنك وفعلا نمت على ظهري خلعت السنتيان من غير ما تستاذن كانها كانت عارفة انى هيجت وبدات تدلك في بزازي اوي وانا مستسلملها مش قادرة حتى اتكلم وهي فضلت تدلك بزازي قالت لي بزازك تجنن لاني كانت بزازي كبيرة شوية وهي بتدلكلي بزازي قربت من شفايفي وبدات تبوسنى بوسة طويلة وتجنن و نزلت على رقبتى تبوسها وتلحسها كتير اوى وانا هايجة اوى تحتها نزلت على بزازي تلحسهم وتبوسهم وتعض فى الحلمات وتمصهم اوى وانا اقو ل لها كفاية تعبت وردت عليا انتى الى تعبتنى لحد ما وصلتلك انا كنت عايزاكى من زمان اوى ودي فرصتى انى استمتع بكل حته فى جسمك على اد ما اقدر انا باحبك اوى ورجعت تمص بزازى وتلحسهم ونزلت على بطني ودخلت لسانها فى سرتى ولحستها ونزلت كمان لحد ما وصلت لكسي وبدات تبوسةوتلحسة وفتحت رجلى وقربت من كسي تشمة وهى مستمتعة وكسي كان مبلول اوى فتحت شفايف كسي اوى ودخلتا اصابعها تلعب فى كسي وفى كل حته فيه وانا هيجانة مووت واقول لها كفاية انا تعبانة اوى اه اه اه مش قادرة وهى مبسوطة وبتضحك وبعد كده قربت من كسي بشفايفها تبوسو وتلحسة وفتحت شفايفة ودخلت لسانها ولحست كسي اوى وفضلت تلحسة وانا اصرخ وتمصلى فى البظر وانا هيجت موووت وقلت لها ارحميني قالت لى لا انتى خلاص يابنتى متناكتى هنيكك كل يوم قلت لها لا ضربتنى على كسي كتير هيجت اكتر اقلت لى هنيكك كل يوم يا متناكة قلت لها ايوه نيكينى كل يوم بس ارحمينى وريحنى كسي فى نار رجعت تلحس كسي وتمص البظر اوى وتلعب فيه بلسانها وكسي نزل كتير وهى تلحس كل ما ينزل وتقول لى طعمه يجنن عسل نيمتنى على بطنى وفضلت تبوس ظهري وتلحسة لحد ما نزلت على طيزي بدات تبوس طيزي وتلحسها وتضربنى عليها اوى بعنف وبدات تفتح فلقت طيزي وتمرر صابعها بين الفلقتين وقالت لى اجلسى على ايديك وعلى ركبك وافتح رجلي وفعلا نفذت لها الى طلبته وبعدين بدات تدخل اصابعها فى طيزي انا صرخت ضربتنى على طيزي جامد ونزلت على طيزى تلحس بين الفلقتين ودخلت صابعها شوية وفضلت تدخلة شوية شوية لحد ما دخل كله وانا كنت اصرخ وهى تضربنى وتقول لى اسكتى يا متناكة قلت لها بيوجعنى اه بيوجعنى اوى قالت لى اسكتى يا شرموطة انتى متناكتى وفضلت تدخل وتخرج اصابعها وانا بدات اتعود وفتحت طيزى توسع شوية ودخلت اصبع تانى وفضلت لحد ما وصلو ل 3 اصابع وفضلت تدخلهم وتخرجهم اى وتشدنى من شعرى الطويل وانا هايجة موووت واصرخ واقول لها نيكينى كمانا انا هايجة اوى انا ملكك وخدامتك نيكينى قالت لى قو ل لى انا شرموطك قلتلها انا شرموطك نيكنى اوى انا متناكتك اه اه اه وهى حاطة ايدها في طيزي حطت الايد التانية فى كسي تدعكلى فى البظر قلتلها ارحمينى باه هموة ااااااااااه مش قادرة عايزة اتناك ااااااااااه نيمتنى على ظهرى تانى ونزلت على كسي تلحسة اوى كانت متوحشة كانت بتعضة وتلحسة وتقرصة لحد ما نزلت جامد وصرخت اوى نزلت كتير كسي غرق وهى بتلحس بتلذذ وتضربنى وتقلى كمان يا متناكة عايزة اشرب من كسك كمان وكسي نزلى كمان بعد كده طلعت على بطنى تبوسها وبزازي ورقبتى شفايفى وانا كنت انتهيت مش قادرة اتحرك واخذتنى ناخد شاور عشان تفوقي وقمت معاها وفتحت الدش وحطت الشامبو على جسمى وفضلت تدلكلى جسمى بيه وتبوس كل حته تدلكها هيجتنى تانى قالت لى لازم نغسل كسك كويس وحطت ايديها على كسي تدلكة اوى اعدت على حرف البانيو مقدرتش اقف فتحت رجلى وفتحت كسي بايديها ولحست اوى ومصت البظر جامد كتير لحد ما نزلت تانى خلصنا الحمام وخرجنا وهى الى لبستنى هدومى ونايمتنى وقالت لى نتقابل بكرة فى المدرسة
ومشيت وسابتنى وفضلت نايمة لتانى يوم رحت المدرسة قالتلى انتى عاملة ايه قلتلها كويسه ا قالت لى هتكونى كويسة اكتر اما اجيلك النهارده وقلتلها ليه قالت لى هتعرفى هى كان اسمها رنا والبنتين التانين اصحابنا اساميهم ريم وحلا قالت لى احكى لريم تيجى النهارده عندك فى البيت قلتلها ليه قالت لى ريم لذيذة وانا عايزة اجربها رفضت فى الاول لكن اقنعتنى اننا كده هننبسط اكتر فعلا حكيت لريم وهى رحبت اوى ووافقت قلت لها رنا كمان هتكون موجودة قالت لى خلاص بس نذاكر شويا مش كتير انا زهقانة اوى من المذاكرة قلت لها اوكى انا موافقة وفعلا فى ميعادنا بالليل اتقابلنا انا وريم ورنا وقعدنا ذاكرنا شويا ريم كانت بتحب تتكلم فى الجنس وتفرج على صور وافلام لكن عمرها ما عملت اى حاجة رنا قالت لها انا جيبتلك فيلم يجنن هيعجبك قالت لها عايزة اشوفو دلوقتى لان الفيديو عندى فى البيت مش شغال قمر عندها هنا فيديو قلت لها خلاص نشغلة وكان الفيلم للسحاقيات بس ريم عجبها اوى الفيلم وبعد ما خلص قالت لى شغليه تانى اصلة حلو اوى رنا قالت لها وليه نشغله احنا نمثلة ريم ضحكت قالت لها انتي اكيد بتهرجي قالت لها لا ليه ايه الضرر احنا بنات مع بعض ريم رافضة تماما رنا قالت لها خلاص برحتك دخلت اجيبلهم عصير دخلت رنا ورايا قالت لى انا مش هيعدى النهارده الا اما انام مع ريم قلتلها وانا اعمل ايه قالت لى نجبرها والا انتى مش عايزة تتناكى قلتلها لا عايزة اوى قالتلى هخليكى تعملى فيها كل الى انا عملتة فيها هخليها خدامتك قلتلها موافقة الفكرة عاجبتنى هى رنا كانت بتعرف تقنع اى حد باى شىء للعلم رنا كانت اكبر مننا بسنتين بتحب السقوط اوى المهم خرجنا انا وهى لاقينا ريم بتتفرج على الفيلم تانى اعدت انا جنبها ورنا وقفت وراها وتملس على شعرها وريم كانت مركزة اوى فى الفيم وكان من الواضح اوى انها هاجت اوى مكنتش حاسة بايد رنا بس اول ما رنا لمست رقابتها فاقت وقالتلها بتعملى ايه قالت لها زى الفيلم ريم قالت لها انا مش قلتلك لا رنا قالتلها انا محدش يقولى لا وشديتها من شعرها وجرتها على غرفتى وقفلنا الباب انا ورنا مسيكنا ايديها وربطناها فى السرير وهى اعدت تصرخ ورنا تضربها العتها البلوزة والبنطلون كانت بتتحرك كتير قالت لى هاتي لى حاجة اربط بيها رجليها وفعلا فتحت رجليها اوى وربطتهم فى السرير خلعت السنتيان وقطعت من عليها الكيلوت وهى كانت بتصرخ وانا العبلها فى شعرها رنا التلى امسكى بزاز ريم وعضيهم مسكت بزازها وفضلت الحس فيهم واعضهم وهى تصرخ ورنا تضربها على جسمها وتقول لها لو مسكتيش هنيكك فى كسك بصابعى وادخلو اوى وافتحك خافت ريم من رنا خصوصا ان رنا شرسة وكانت عنيفة معاها سكتت ريم بس كانت بتحاول تقاومنا رنا قالت لى اقعدى على وشها وقالت لريم الحسى كس قمر وفعلا من الخوف لحستلى كسي وانا بدات احرك كسي عليها وهى تلحس ورنا فتحت كس ريم وبدات تلحسة وتلحس كسها اوى وريم تئن وتؤلها اه رنا كفاية انا مش قادرة اه اه وهى تضربها وتؤولها الحسي كس قمر انا كنت مستمتعة مووت ورنا تضرب ريم على كسها وتعضلها البظر وريم تصرخ من الالم وبدات ريم تستسلم رنا فكت رجليه وايديها من السرير بس فضلت رابطة ايديها فى بعض اعدتها على ركبتها ورنا اعدت قصادها على السرير وفتحت رجليها اوى وشديتها من شعرها والتلها الحسي كسى وريم بدات تلحس كس رنا اوى ورنا هايجة موووت وريم تلحس كسها وهى تشد شعر ريم وتقربها اكتر من كسها وبعد كده شديتنى من ايداي وقربتنى منها وفضلت تبوس فى شفايفى اوى وفى رقبتى حسيتها هايجة اوى ومش قادرة خالص وبدات تغيب عن الدنيا غير الى حصل امبارح خالص فكيت ايد ريم وشورتلها تفتح رجل رنا اوى وانا مسكت ايد رنا وربطها وريم فتحت رجل رنا وانا وريم نزلنا على كس رنا نلحسه احنا الاتنين ونضربها عليه ونعضها من البظر وهى تصرخ وتؤنا كفاية يا شراميط واحنا نضربها ونؤلها لحد لما جبنا شهوتنا مع بعض
24‏/9‏/2010
xxxxxx1
حول هذا السؤال
جائزة من 0 من النقاط لأفضل إجابة
4301 من مرات المشاهدة
تم نشر 32 من الإجابات
©2014 Google - البنود - سياسة المحتوى - الخصوصية - وضع الأمان: إيقاف
اختيار وضع الأمان
استخدم وضع الأمان في إجابات Google إذا كنت تريد عرض المحتوى المناسب للأطفال فقط.