الرئيسية > السؤال
السؤال
كيف اعرف انى حبيبى بيحبنى
ماينفعش انه يتقدم الوقتى لسه  هيدخل الجيش
الفتاوى | الحب | الزواج 12‏/1‏/2010 تم النشر بواسطة شروق وليد.
الإجابات
1 من 5
اسأليه
12‏/1‏/2010 تم النشر بواسطة بدون اسم.
2 من 5
خطبة فقط  واول ما يخلص جيش تكملوا باقي الاجراءت
12‏/1‏/2010 تم النشر بواسطة بندر الأسعدي (bandar alasadi).
3 من 5
السلام عليكم

المثل يقول (ان المحب للحبيب مطيع)
عشان تعرفي انه بيحبك اطلبي منه طلب (بس طلب جامد شويه - ههههههه)
اذا نفذ لك طلبك  (فمبروك عليكي قيس يا ليلى)

وتمنياتي لكم بالزواج المبارك والرفاء والبنين مقدمأً

...تكملة...
لا كده يا ختى انتى الى شكاكه (الراجل بيحبك وبيموت فيكي)
لاكن عشان تتاكدي زيادة قولي له (لانك ابن عمتي واحس انك بتخاف على مصلحتي عاوزة استشيرك - انا اتقدم لية عريس) وبكده انتي راح تشوفي ردة فعله

بس ادعي لي لما ربك يفرجها

تحياتي
12‏/1‏/2010 تم النشر بواسطة mungisoft (mungi soft).
4 من 5
هناك لغة لا يفهمها الا العشاق ... هي لغة العيون
12‏/1‏/2010 تم النشر بواسطة hasanalsheikh (حسـن الشيـخ).
5 من 5
طيب انتى جربي واحكيلو لنك بتحبيه
12‏/1‏/2010 تم النشر بواسطة بنت فتح.
قد يهمك أيضًا
اعمل ايه عشان اقول لواحد بيحبنى انى مش بحبه من غير ماجرحه؟؟
انا بس كنت عوزه اعرف ازاى اعرف اللى بيحبنى ؟؟؟
كيف بدى اعرف انه الشخص بيحبنى من دون ما يعرف انى بدى اعرف
تسجيل الدخول
عرض إجابات Google في:: Mobile | كلاسيكي
©2014 Google - سياسة الخصوصية - مساعدة