الرئيسية > السؤال
السؤال
يعني ايه (نكز) في الفيس بوك؟؟
الفيس بوك | اللغات | الكمبيوتر والإنترنت 20‏/2‏/2011 تم النشر بواسطة JO0O0O0O0R.
الإجابات
1 من 17
فقط لـ إلفـات النظر ..

...
20‏/2‏/2011 تم النشر بواسطة بدون اسم.
2 من 17
يعني نقز اي نط اي ارتفع عن مستوى الارض
20‏/2‏/2011 تم النشر بواسطة shmo5i.com.
3 من 17
يعنى ارسال علامه او اشاره الى الشخص الاخر
20‏/2‏/2011 تم النشر بواسطة حسن الجناينى (الا ان سلعه الله غاليه).
4 من 17
هذي من الترجمات العجيبة الغريبة ..

ومعناها .. (فلان يريدك).
20‏/2‏/2011 تم النشر بواسطة نزيف المشاعر.
5 من 17
زى زغزغة ههههههههههه
25‏/2‏/2011 تم النشر بواسطة سارة يوسف.
6 من 17
منع الصديق المقرب من نشر معلومات علي صفحتك الشخصيه اوعه
اوعه
26‏/2‏/2011 تم النشر بواسطة محمود علواني (محمود علواني).
7 من 17
يسال عنك
26‏/8‏/2011 تم النشر بواسطة دودو 1995 (Nada Ali).
8 من 17
عايزة اجابه محددة واحد يقولى انه للفت الانتباه وللاشارة والتانى يقول يمنعه الصديق من النشر على الحائط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ازاى ؟؟؟؟؟؟
12‏/9‏/2011 تم النشر بواسطة بدون اسم.
9 من 17
ههههههههههه لا لا  بصي يا قمر سيبك من الناس دي كلها و اسمعيني كويس Poke
يعني لما اكون ساكن جمبك و مش بشوفك مثلا اقوم اعمل poke كاني بصفر لك عشان اعرف انتي موجودة ولا لأ
أو كاني مثلا ماشي معاكي و بهزر و انتي منفضة اقوم عملك كدا يعني زي بهزر معاكي او بنكشك :) بس
9‏/12‏/2011 تم النشر بواسطة فهد أبو العطا.
10 من 17
انا مش فاهمة اي حاجة ياريت حد يعرفنى
23‏/11‏/2012 تم النشر بواسطة بدون اسم.
11 من 17
يعنى بتديك نقط
يعنى لو موقوف
وجمعت خمسين نكز  الحظر يتلغى
7‏/12‏/2012 تم النشر بواسطة geks geks.
12 من 17
اذن فا النكز زى الاهتمام بحد كدة يعنى زى لو بتحبة غوزة ( غوزة بضم الواو فى المصرية اضرب بسكينة من الحب ) هههه بتريق طبعا
والمثل بيقول قرص الحبيب زى اكل الزبيب
17‏/12‏/2012 تم النشر بواسطة بدون اسم.
13 من 17
يا جماعه دى بتخفف الحظر اللى عندك
23‏/12‏/2012 تم النشر بواسطة بدون اسم.
14 من 17
اعمل الها رد ولا اخليها
1‏/2‏/2013 تم النشر بواسطة بدون اسم.
15 من 17
ههههههههه والله انتو داهيه
نكز حاجة زي تحزير عارفين الياهو مش بيكون فيه علامه جرس علشان يلفت الانتباه او يحزر او ينبة دا معني النكز وموضوع ان 50 نكز يشيل الحظر صح
لأن لما يكون في 50 شخص بيدعوك لأنك تهتم وتنشر وتعلق وكدة كأنك بترغم الفيس علي انه يشيل الحظر علشان يديك المميزات دي
ويا رب اكون افضل اجابة
4‏/2‏/2013 تم النشر بواسطة بدون اسم.
16 من 17
نكز يعني PoKe :D‏
28‏/2‏/2014 تم النشر بواسطة بدون اسم.
17 من 17
مش عااااااااااارف
12‏/4‏/2014 تم النشر بواسطة بدون اسم.
تسجيل الدخول
عرض إجابات Google في:: Mobile | كلاسيكي
©2014 Google - سياسة الخصوصية - مساعدة