الرئيسية > السؤال
السؤال
ماالمقصود عيني عينك او في عز الضهر
فاطمه
Google إجابات 1‏/9‏/2011 تم النشر بواسطة بدون اسم.
الإجابات
1 من 4
اختى العزيزه السلام عليكم والرحمة
جملة عيني عينك  بمعنى  حطيكي مثال بسيط جدا      الحرامي اما بيسرق دايما يسرق في الليل ليه لأن الليل ستار  والنهار  يكشفه انما لو جه حرامي قادامك الصباح وسرق من قدامك شي وانت عينك بعينه    وما همه    هي دي عيني بعينه  او مثال اخر تقولي البنت دي ما تكون اعلى مني انا راسي  براسها او عيني بعينها   دول معنى  الأول مختلف عن التاني     اما في عز الظهر   مفسر نفسه   على راي المثل انا بوريكي النجوم في عز الظهر    الا وهو عندما تكون الشمس قاسيه ومنوره كل شي ولا يمكن ان شي يكون مختفي في نصف النهار
الساعه 12 تقريبا ارجوا اكون افدتك
والسلام عليكم  تحياتي
20‏/9‏/2011 تم النشر بواسطة II GhaRam II (II GhaRam II ماجد).
2 من 4
علنا
18‏/12‏/2011 تم النشر بواسطة بدون اسم.
3 من 4
ماالمقصود عيني عينك او في عز الضهر
17‏/11‏/2012 تم النشر بواسطة بدون اسم.
4 من 4
علنا
9‏/1‏/2014 تم النشر بواسطة بدون اسم.
قد يهمك أيضًا
حط عيني في عينك كدة
ماذا تفعل ... ؟
شيء بيني وبينك لاتراه عيني ولا عينك ..فما هو ؟
ماالمقصود بالفجر والنجر؟
بيني وبينك لا تشوف عيني ولاعينك ؟؟؟.
تسجيل الدخول
عرض إجابات Google في:: Mobile | كلاسيكي
©2014 Google - سياسة الخصوصية - مساعدة